poniedziałek, 19 listopada 2012

Babskie marudzenie

Jeśli istnieje coś takiego jak reinkarnacja albo coś w ten deseń, życzyłabym sobie powrócić na tę planetę jako facet - oczywiście jeśli sobie na to zasłużę. Wtedy ominie mnie cała masa tych potwornych, bolesnych i niesprawiedliwych rzeczy, które dotykają kobiety. Wtedy nie będę musiała golić nóg ani martwić się, że nie mam gdzie się wysikać, bo byle murek czy drzewko wystarczą. To oczywiście tylko kilka przykładów, których można mnożyć i mnożyć, ale mam dość matematyki na dzisiaj.
Nie jestem feministką, Boże broń! Tylko czasem nachodzą mnie dni, kiedy ubolewam nad różnicami anatomicznymi, mentalnymi i kulturowymi.

Skończył się sok z żurawiny. Co ja teraz pocznę?


Sama nie wiem, czy mam się cieszyć, czy martwić, ale Angol potrafi dogodzić starszym paniom. Nawet pośrednio. :P

14 komentarzy:

  1. Zaden mezczyzna nigdy nie rozumie tego bólu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czasem żałuję, że nie urodziłam się mężczyzną, choć wtedy pewnie byłabym Jurandem, bo tak mama chciała mi dać na imię, o ile byłabym chłopczykiem... Jest wiele powodów, ponad to co sama wymieniłaś Siurku (:

    Sok z żurawiny, ho hooo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest masa powodów, dlatego nie chciało mi się ich mnożyć, chyba dlatego zrobiłam błąd w tamtym zdaniu ;D
      Jurand? SERIO?

      Usuń
    2. Pirat o imieniu Jurand ... hehehehe

      Usuń
    3. Twoja mama jest fanką Sienkiewicza?
      Haha byłoby śmiesznie "poznaj moich synów, Konrad i Jurand" :P

      Usuń
  3. Dzięki Bogu urodziłem się chłopcem... Ale nie martw się teraz wszystko się zmienia, kobiety mają co raz wyższy poziom testosteronu w organizmie, mężczyźni progesteronu. Jak tak dalej pójdzie to kobiety będą sikać na stojąco, a facet będzie szukał zacisznego kącika by przycupnąć. - Na szczęście kupy robimy w jednakowy sposób, więc nie wszystko nas tak do końca różni... :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia... ;-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej uważaj czego sobie życzysz bo może się to spełnić ;) Pewnie minie trochę czasu do momentu aż się zreinkarnujesz, a patrząc na kierunek w którym zmierza męskość, za parę lat faceci zniewieścieją do reszty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejce do reinkarnacji są jeszcze walijskie owieczki :P Te poproszę pierwsze :D

      Usuń
  6. Haha pół życia chciałam być chłopakiem (autentycznie!) ale już mi przeszło :) Cycki są magicznym i cudownym wynalazkiem i chyba bym się nie zamienił :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, sięgnęłaś po najsilniejsze dwa argumenty, jakie posiada kobieta :D

      Usuń