czwartek, 12 kwietnia 2012

Zadośćuczynienie

To nie ważne, że wstałam dziś wcześnie (drugi dzień z rzędu). Nie szkodzi, że pojechałam na uczelnię, po drodze przesypiając kilka rozdziałów książki i gniotąc się w pociągowych siedzeniach, które nie są przystosowane do długonogich stworzeń, a owocem mojej podróży była 5-minutowa rozmowa nie wnosząca nic do mojego życia. Równie dobrze mogłabym nie pojechać i wykorzystać najlepsze godziny wydajności mojego umysłu na tworzenie.
Los chciał, że pojechałam, by od razu wrócić.

Ale dzięki temu spotkałam JJ-a! I to nadrabia wszystkie krzywdy! :)

Plus, całkiem przypadkowo, nabyłam ładne poszewki na poduszki. Nie ma tego złego...

Gdybyście chcieli kiedyś popełnić samobójstwo to pamiętajcie, że nie wolno Wam tego zrobić, ponieważ całemu wszechświatowi na Was zależy. Zrozumiano, czy mam powtórzyć?
CAŁEMU WSZECHŚWIATOWI NA WAS ZALEŻY!
No.

2 komentarze:

  1. Well, fuck me, ale tu pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się? ^^ Jeszcze pracuję nad wyglądem, ale muszę sobie poprzypominać tajemnice htmla, bo bez tego ciężko ;)Mam nadzieję, że polubisz to miejsce jak poprzednie...

      Usuń