wtorek, 22 stycznia 2013

Przewroty i obroty

Wystarczy tego ponuractwa. Były powody do podkówki, ale nie ma co dłużej się mazgaić tylko trzeba brnąć na przód. Nawet jeśli odpadła mi podeszwa od buta. Czego można było się spodziewać skoro chodziłam po śniegu w butach wiosennych. Wiedziałam, że przemakają, lecz nie mogłam się powstrzymać, by nie posłuchać trzeszczenia śniegu pod stopami. Rarytas w dzisiejszych czasach!

By trochę naświetlić sytuację - ostatnie kilka dni przyniosło wiele zaskakujących obrotów spraw. Najpierw Angol obrócił się kilka razy na drodze niszcząc fragment żywopłotu oraz przód Bestii. W ten oto sposób jedno z postanowień noworocznych poszło w... Pociągnęło to za sobą szereg komplikacji i stresujących chwil, w wyniku których jedno z moich postanowień zostało poważni zachwiane - moje dłonie i skórki przy paznokciach są w opłakanym stanie. To ze stresu! Na szczęście przyszedł nowy tydzień i można zacząć od nowa. Perspektywy są obiecujące, gdyż doszło do kolejnych obrotów (lecz tym razem nikt nie ucierpiał i nic nie zostało stratowane). Zobaczymy cóż się wydarzy.

Tymczasem grzeję się w chatce wpatrując się wieczorami w trzaskające drewienka w kominku oraz spoglądając przez okno na ptaszki i naszego bałwana. Angol jest utalentowanym budowniczym bałwanów. Nie zdawałam sobie z tego sprawy aż do soboty :)

Oczywiście nie każdy we wsi cieszy się z tego, co mnie przyozdabia w łyżwę na twarzy. Niektórzy mają problem z przeciekającymi dachami, inni panikują przed kierownicą (panika uzasadniona), jeszcze inni muszą kombinować, bo nie da się do nich dojechać żadnym innym pojazdem poza saniami zaprzężonymi w konie. Ale i tak jest wesoło, bo wreszcie mogę wyciągnąć moje zimowe ubrania! Przydałoby się jeszcze wypróbować górkę niedaleko domu, ale muszę to jeszcze skonsultować z Angolem.

Pora kończyć, bo w brzuszku mi się przewraca. Chyba jestem głodna. Tzn bez chyba, w końcu tak się kończą rozmowy o jedzeniu, ktoś zaczyna czuć znajome ssanie w żołądku. Dzięki, Młody! To ja wyruszam na polowanie, a Wy nie zapomnijcie o swoich dziadkach i złóżcie im najlepsze życzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz