czwartek, 26 lipca 2012

Zabawmy się!

Jedyna taka okazja. Przez bloga Velvetowej , gdzie znalazłam poniższa zabawę, postanowiłam się szarpnąć i zaproponować komuś coś fajnego zrobionego moimi rąsiami. Co prawda nie mam do zaproponowania takich cudów, jakie tworzy Velvet - obadajcie sobie przy okazji - ale mam dobre intencje. Jeszcze nie wiem, co to mogłoby być, ale w zależności od upodobań coś wymyślę. Słowo harcerza.
W każdym razie idea mi się podoba, dlatego wstawiam obrazek z zasadami:






Zapraszam do gry, bo nigdy nie wiadomo ;)

8 komentarzy:

  1. Ha! Jestem pierwsza, ale nie mam bloga :P

    mmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pięknie, przechytrzyłaś mnie! Tego w regulaminie nie przewidziano ;)
      Ale skoro jesteś pierwsza to wygrywasz :)

      Usuń
  2. Ja jestem druga, ale też nie mam bloga (jeszcze?) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem któryśtam i też nie mam "bloga" :P Ale mi wystarczy "muminek" zrobiony Twoimi rękami :)

    OdpowiedzUsuń