poniedziałek, 15 października 2012

Poniedziałkowe przemyślenia

Pogoda w krainie cheddara i fish&chips jest zwariowana. Rano przymrozek, później deszcz, potem słońce, a nieco później mżawka i słońce naraz. I jak tu się dziwić, że Brytyjczycy uwielbiają rozmawiać o pogodzie? Ale dzielny siur nawet w taką pogodę pedałuje pod górkę, która po odpowiednim dobraniu przerzutek nie wydaje się być tak wyniszczająca dla organizmu. Ho, ho, jeszcze kilka tygodni i wyeliminuję zadyszkę?
Haha, ale ze mnie dowcipniś. Zadyszka przecież nieunikniona.

W mojej nowej pracy czuję się jak mama Dextera. Tego z laboratorium  Nie, inaczej, tego rysunkowego - właśnie się zorientowałam, że jeden i drugi Dexter, o którym pomyślałam, są z laboratorium. Ujmując wszystko jasno, czuję się jak mama rysunkowego Dextera. Wszystko przez te żółte, gumowe rękawiczki.
Btw nowy sezon Dextera, nowy sezon SoA i nowy sezon HIMYM zapewniają doskonałą rozrywkę na początek tygodnia, czyż nie?

Jeśli jutro znowu będę mieć tak niedorzeczne sny jak dziś, zrzucę winę na uderzenie się w głowę. Dziś znowu zaryłam czupryną we framugę drzwi. Przez chwilę wydawało mi się, iż rozłupało mi czaszkę na pół, jak słowo daję! Czy ci tubylcy muszą być tacy niscy? Niech to licho.

***
[Czasami jest mi z tym bardzo źle, ale inaczej nie potrafię. Przepraszam.]


PS. Cheddar w małych ilościach jest ok.

6 komentarzy:

  1. Tak, dlatego ja zawsze mam przy sobie parasol, szaliczek, sandały, bo nigdy nie wiadomo!

    Nowe seriale mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze! Twoje doświadczenie daje się we znaki, chyba będę musiała zaczerpnąć od Ciebie kilku rad :)

      Usuń
  2. HIMYM- oglądam bo zaczełam, meczące to w cholere, mogliby to skonczyć ze 3 sezony temu;/ Dexter- jestem na poprzednim sezonie,b o sa tamz wierzeta i ja tego nie obejrze sama:( za to GA- wow!
    Ja mam pracę, ale jezdzę autobusem, bo mam ciężką dupkę i nie lubię rowerów:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lecę z serialami od początku, właściwie to dopiero przełomem sierpnia i września zaczęłam oglądać HIMYM od początku do końca. Niektóre sezony lepsze, inne gorsze. Problem z Dexterem - pamiętam i współczuję :P
      Rower jest w porzo! Jak nie pada deszcz. A autobusów na mojej trasie nie ma :(

      Usuń